ЧЕСТИ ПРАШАЊА

  • Често поставувани прашања

    • Како да го активирате Pickbox?

      Pickbox како самостојна услуга може да ја активирате со пријавување на www.pickbox.tv преку компјутер или мобилен уред. Исто така, активирањето на Pickbox е возможно преку Хрватски Телеком и телекомите во Србија, Словенија, Македонија, Босна и Херцеговина и во Црна Гора.

    • Платив за услуга, но не можам да гледам Pickbox. Како да го решам проблемот?

      Пријавете го проблемот на info@pickbox.tv со опишаната тешкотија, а ние ќе се обидеме да ја решиме во колку е можно пократок рок.

    • Која е брзината на интернет-врската потребна за гледање на Pickbox?

      За да може непречено да гледате Pickbox, потребна е врска со минимална брзина од 2 Mbps по активен уред.

    • Можам ли мојата корисничка сметка да ја делам со други?

      Pickbox поддржува повеќе пријави на иста корисничка сметка, така што една сметка (и нејзините трошоци ) може да ја делите со кого сакате. Услугата истовремено ќе може да ја гледате на два или три уреди (зависно од пакетот што сте го активирале).

    • На кои уреди можам да гледам Pickbox?

      Pickbox може да гледате на компјутер, android и iOS мобилни уреди, како и на телевизорите android smart. Ако имате некој друг модел на телевизор, Pickbox може да го гледате преку уредот chromecast.

    • Како да ја промените лозинката?

      Лозинката може да ја промените на www.pickbox.tv преку компјутер или мобилни уреди. Кликнете на Пријава, па Ја заборавивте лозинката? и променете ја на врската која ќе ви пристигне преку е-пошта.

    • Како бесплатно да гледате Pickbox?

      Pickbox на сите нови корисници им подарува еден месец бесплатно користење на услугата! Откако ќе се регистрирате и ќе ги внесете податоците за плаќање, сите содржини од понудата може бесплатно да ги гледате во следниот месец. Услугата може да ја откажете во кој било момент, но ако тоа не го сторите, таа автоматски ќе се активира по бесплатниот период.

  • За Pickbox

    • Што е Pickbox?

      Pickbox е стриминг видеотека на барање, која можете да ја гледате неограничено, каде било и кога било. Во понудата се наоѓаат неколку илјади часови со премиери, хит-серии, филмски класици и анимирани цртани од „Дизни“.

    • Како да се одјавите од билтен-листата на Pickbox?

      Одјавата од билтен-листата на Pickbox може да ја направите на дното на кој било билтен што ќе го добиете, преку кликнување на врската Одјави, или јавете ни на info@pickbox.tv за ние да го сториме тоа за вас.

    • Како да се пријавите на билтен-листата на Pickbox?

      При регистрирање на Pickbox, потребно е да го одобрите праќањето на промотивни известувања на вашата адреса за е-пошта.

    • Во кои држави може да гледате Pickbox?

      Услугата може да ја користите на подрачјето на Хрватска, Словенија, Србија, Босна и Херцеговина, Македонија и во Црна Гора.

    • Зошто Pickbox е единствен на пазарот?

      Сите серии и филмови на Pickbox може да се гледаат со професионално преведени титли на хрватски, српски, словенечки или македонски. Определени цртани од „Дизни“ се синхронизирани на вашиот јазик. Услугата нема договорна обврска и може да ја откажете кога сакате, а вашата корисничка сметка може да ја делите со повеќе лица и да ја гледате на повеќе уреди истовремено!

  • Регистрирање и активирање

    • Како да се регистрирате?

      Регистрирањето извршете го преку компјутер или мобилни уреди на www.pickbox.tv. Направете сопствена сметка на Pickbox со својата е-пошта и лозинка.

    • Кои се начините на плаќање?

      Pickbox може да го активирате со плаќање преку картичка или со уплата преку PayPal.

    • Можам ли мојата корисничка сметка да ја делам со други?

      Pickbox поддржува повеќе пријави на иста корисничка сметка, така што една сметка (и нејзините трошоци ) може да ја делите со кого сакате. Услугата истовремено ќе може да ја гледате на два или три уреди (зависно од пакетот што сте го активирале).

    • Мојата уплата не беше успешна. Што можам да сторам?

      Секако проверете дали имате доволно средства на картичката или на сметката на PayPal. Ако ви треба помош околу активирањето, слободно јавете ни на info@pickbox.tv

    • Можам ли да добијам попуст при активирањето?

      Pickbox преку разни промоции дава попуст на своите пакети. Доколку сте добиле попуст на Pickbox, при активирањето, во полето предвидено за впишување на попустот, внесете го вашиот код за попуст. Попустот автоматски ќе се пресмета, а вие може да продолжите со купувањето.

    • Морам ли да потпишам договорна обврска?

      Воопшто не. Pickbox нема никаква договорна обврска, па услугата може да ја прекинете кога ќе посакате.

    • Кои се Pickbox пакетите и цените?

      Pickbox е многу флексибилен и ви нуди три пакети:

      • ОСНОВЕН (299 мкд /мес)
      Претплатата автоматски ќе се обновува секој месец. Може да ја деактивирате кога ќе посакате.
      • ПОПУЛАРЕН (1599 мкд/6 мес)
      Погодност: Штедите 195 мкд Претплатата автоматски ќе се обновува на секои 6 месеци. Може да ја деактивирате кога ќе посакате.
      • НАЈДОБАР (2999 мкд /12 мес)
      Погодност: Штедите 589 мкд и може да гледате на 3 уреди истовремено Претплатата нема автоматски да се обновува, туку по истекувањето е потребно сами да ја обновите.

    • Како да го активирате Pickbox?

      Pickbox како самостојна услуга може да ја активирате со пријавување на www.pickbox.tv преку компјутер или мобилен уред. Исто така, активирањето на Pickbox е возможно преку Хрватски Телеком и телекомите во Србија, Словенија, Македонија, Босна и Херцеговина и во Црна Гора.

    • Има ли бесплатен период за користење на Pickbox?

      Првиот месец е бесплатен за сите нови корисници. Услугата може да ја откажете во кој било момент, но ако тоа не го сторите, таа автоматски ќе се активира по бесплатниот период, по цена од 299 мкд/мес.

  • Серии и филмови

    • Како можам да видам кои серии и филмови ги нуди Pickbox?

      Преку бесплатно регистрирање на www.pickbox.tv добивате пристап до достапната содржина на Pickbox. Издвоените серии и филмови може да ги погледнете на www.pickbox.mk

    • Колку често доаѓаат нови серии и филмови во понудата?

      Новите наслови на Pickbox пристигнуваат секој месец. Сите серии и филмови Pickbox ги купува на определен временски период, така што секој месец ќе пристигнуваат нови, но и ќе заминуваат некои други содржини.

    • Можам ли да предложам содржина што сакам да ја гледам на Pickboxu?

      Апсолутно. Секој предлог е добредојден, а ние секако ќе се потрудиме да ви ја овозможиме истата или слична содржина во натамошното проширување на понудата.

    • Мојата серија или филм повеќе не е во понудата на Pickbox. Зошто се случи тоа?

      Сите серии и филмови Pickbox ги купува на определен временски период, така што секој месец ќе пристига нова, но и ќе заминува некоја емитувана содржина. Во тој временски период Pickbox има право да прикажува определена содржина, но кога ќе истече тој период, содржината мора да ја тргнеме од понудата. Не грижете се, определена содржина често знаеме повторно да ја ставиме во понудата.

    • Каков е квалитетот на видеата на Pickbox?

      Pickbox нуди HD квалитет на видеата, но ќе го прилагоди квалитетот според брзината на вашата врска на интернет, како и според уредот на којшто гледате.

    • Можам ли да го променам јазикот на титлите?

      Јазикот на титлите, но и на апликацијата, може да го промените во Поставки. Одберете помеѓу хрватски, српски, словенечки и македонски.

  • Pickbox на десктоп апликација

    • Кои се поддржаните оперативни системи?

      Гледањето на Pickbox е можно на десктоп и на лаптоп компјутери на кои е инсталиран следниот оперативен систем: Microsoft Windows 7 или понов, Apple MacOS (претходно познат како OSX) Snow Leopard или понов и Linux.

    • Имам технички проблем на компјутерот. Како да го решам?

      Ви препорачуваме Pickbox да го гледате во прелистувачот Google Chrome. Ако и при гледањето на Pickbox во Chrome имате тешкотии, вашиот проблем пријавете го на info@pickbox.tv со детален опис на тешкотиите, на уредот на којшто тие се јавуваат, на верзијата на апликацијата и оперативниот систем, како и на интернетскиот прелистувач и неговата верзија за да може полесно да откриеме зошто доаѓа до тешкотии при гледањето.

    • Дали треба да инсталирам некоја програма за гледање Pickbox?

      Не треба да инсталирате никаква дополнителна програма за гледање Pickbox. Содржината се активира на интернет-страницата www.pickbox.tv или преку тв-апликацијата Pickbox. За гледање содржини потребно е да имате активна сметка на Pickbox.

    • Зошто не можам да гледам Pickbox на www.pickbox.tv преку мобилен уред?

      За гледање преку мобилни уреди потребно е да ја преземете тв-апликацијата на Pickbox. Мобилната веб-страница www.pickbox.tv ви е потребна само за активирање на Pickbox.

    • Како да гледате Pickbox преку десктоп апликацијата на телевизор?

      Потребно е да се пријавите преку интернетски прелистувач на www.pickbox.tv и да ги внесете своите кориснички податоци. Компјутерот поврзете го со HDMI кабел на телевизорот за да се пренесе сликата или користете Google Chromecast. Директното гледање на телевизор преку интернетски прелистувач не е возможно.

    • Кои интернетски прелистувачи се поддржани?

      Pickbox може да го гледате на PC и на MAC. Препорачуваме гледање преку Google Chrome. Другите поддржани прелистувачи се: Mozilla Firefox, Microsoft Edge (само Microsoft Windows), Apple Safari (само Apple MacOS) и Internet Explorer. Има можност услугата да функционира и на други прелистувачи, но тие не се официјално поддржани.

  • Pickbox на мобилни апликации

    • На кои мобилни уреди е достапен Pickbox?

      Pickbox е достапен на iOS и на таблетите и паметните телефони Android.

    • Имам технички проблем на Android уред. Како да го решам?

      За гледање Pickbox на Android паметен телефон или таблет, потребно е да ја имате најмалку верзијата 5.1.1 на Android, како и најновата верзија на апликацијата Pickbox и стабилна врска на интернет од најмалку 2 Mbps. Ако ги задоволувате сите услови, а Pickbox и понатаму не можете да го гледате, пријавете го вашиот проблем на info@pickbox.tv со детален опис на тешкотијата, на уредот на којшто таа се јавува, на верзијата на апликацијата и на верзијата на Android за да може полесно да откриеме зошто доаѓа до тешкотии при гледањето.

    • Имам технички проблем на iPad/iPhone. Како да го решам?

      За гледање Pickbox на iPhone или iPad, потребно е да ја имате најмалку верзијата 10.0 на iOS, како и најновата верзија на апликацијата Pickbox и стабилна врска на интернет од најмалку 2 Mbps. Ако ги задоволувате сите услови, а Pickbox и понатаму не можете да го гледате, пријавете го вашиот проблем на info@pickbox.tv со детален опис на тешкотијата, на уредот на којшто таа се јавува, на верзијата на апликацијата и на верзијата на iOS за да може полесно да откриеме зошто доаѓа до тешкотии при гледањето.

    • Можам ли да преземам серии и филмови од понудата на Pickbox?

      Pickbox нема можност за преземање содржини. Сета содржина е достапна за неограничено гледање на интернет преку саканиот уред, а потребно е да имате активна корисничка сметка.

    • Користам 3G/4G поврзување за гледање на содржините. Дали го трошам интернетскиот сообраќај?

      Мобилната апликација Pickbox tv може да се користи на Wi-Fi и на мобилно (3G/4G) поврзување. Секако земете предвид дека користењето на апликацијата Pickbox tv на мобилната мрежа ќе се наплатува според цените што ги имате договорено кај вашиот мобилен оператор.

    • Можам ли да користам Chromecast за гледање Pickbox?

      Pickbox може преку Chromecast да го поврзете со вашиот телевизор и на тој начин да ги гледате сите содржини.

  • Pickbox на паметни телевизори

    • На кои телевизори Android можам да гледам Pickbox?

      Pickbox моментално не е достапен на телевизорите Android. Постојано работиме на развојот на нови функционалности на услугата и се надеваме дека наскоро ќе овозможиме достапност и на таа платформа.

    • Како можам да ја преземам апликацијата на паметен телевизор?

      Апликацијата Pickbox tv може да ја најдете и преземете во продавницата за апликации на вашиот паметен телевизор.

    • На кои телевизори Samsung Smart можам да гледам Pickbox?

      Pickbox моментално не е достапен на телевизорите Samsung Smart. Постојано работиме на развојот на нови функционалности на услугата и се надеваме дека наскоро ќе овозможиме достапност и на таа платформа.

    • На кои телевизори LG Smart можам да гледам Pickbox?

      Pickbox моментално не е достапен на телевизорите LG Smart. Постојано работиме на развојот на нови функционалности на услугата и се надеваме дека наскоро ќе овозможиме достапност и на таа платформа.

    • Како да ја променам лозинката преку паметен телевизор?

      Лозинката треба да се промени на www.pickbox.tv преку компјутер или мобилни уреди.

    • Како можам да се регистрирам и да ја активирам услугата преку паметен телевизор?

      Регистрирањето и активирањето треба да се направат на www.pickbox.tv преку компјутер или мобилни уреди. По активирањето потребно е да се пријавите во апликацијата Pickbox tv на вашиот паметен телевизор.

  • Pickbox на телеком оператори

    • На кои телекоми Pickbox е достапен во Македонија?

      • Македонски Телеком | Pickbox е достапен преку видеотеката MaxTV. Активирајте го преку вашето ТВ-мени и гледајте еден месец бесплатно.
      За сите дополнителни информации и активирање на Pickbox, контактирајте со вашиот телекомуникациски оператор.

    • Во кои држави е достапен Pickbox преку телеком?

      Во Хрватска, Босна и Херцеговина, Србија, Црна Гора, Словенија и во Македонија.