FAQ

  • Често поставувани прашања

    • Како да го активирате Pickbox NOW?

      Pickbox NOW како самостојна услуга може да ја активирате со пријавување на www.pickbox.tv преку компјутер или мобилен уред. Исто така, активирањето на Pickbox NOW е возможно преку Хрватски Телеком и телекомите во Србија, Словенија, Македонија, Босна и Херцеговина и во Црна Гора.

    • Платив за услуга, но не можам да гледам Pickbox NOW. Како да го решам проблемот?

      Пријавете го проблемот на info@pickbox.tv со опишаната тешкотија, а ние ќе се обидеме да ја решиме во колку е можно пократок рок.

    • Која е брзината на интернет-врската потребна за гледање на Pickbox NOW?

      За да може непречено да гледате Pickbox NOW, потребна е врска со минимална брзина од 2 Mbps по активен уред.

    • Можам ли мојата корисничка сметка да ја делам со други?

      Pickbox NOW поддржува повеќе пријави на иста корисничка сметка, така што една сметка (и нејзините трошоци ) може да ја делите со кого сакате. Услугата истовремено ќе може да ја гледате на два или три уреди (зависно од пакетот што сте го активирале).

    • На кои уреди можам да гледам Pickbox NOW?

      Pickbox NOW може да гледате на компјутер, android и iOS мобилни уреди, како и на телевизорите Android Smart. Ако имате некој друг модел на телевизор, Pickbox NOW може да го гледате преку уредот Chromecast.

    • Како да ја промените лозинката?

      Лозинката може да ја промените на www.pickbox.tv преку компјутер или мобилни уреди. Кликнете на Пријава, па Ја заборавивте лозинката? и променете ја на врската која ќе ви пристигне преку е-пошта.

    • Имам купон-подарок, како да го активирам?

      Ви честитаме за освоениот купон-подарок! Купон-подарокот се добива во склоп на некоја од промотивните кампањи што ги спроведува Pickbox NOW и неговата вредност зависи од договорената акција. Купон-подарокот се запишува при активирање на www.pickbox.tv во полето со назив „Имам подарок“. Доколку веќе сте регистрирани и пријавени во вашиот кориснички профил, купон-подарокот внесете го во Профил > Активирање > кликнете на Имам подарок и внесете го кодот што сте го добиле.

    • Имам попуст, како да го искористам?

      Кодот за попуст го впишувате при активирање на www.pickbox.tv, по избирањето на пакетот во полето со назив „Имам код за попуст“. Доколку веќе сте регистрирани и пријавени во вашиот кориснички профил, купон-подарокот внесете го во Профил > Активирање > Одберете пакет и кликнете на Активирај пакет > кликнете на Имам код за попуст и внесете го.

  • За Pickbox NOW

    • Што е Pickbox NOW?

      Pickbox NOW е стриминг видеотека на барање, која можете да ја гледате неограничено, каде било и кога било. Во понудата се наоѓаат неколку илјади часови со премиери, хит-серии и филмски класици.

    • Како да се одјавите од билтен-листата на Pickbox NOW?

      Одјавата од билтен-листата на Pickbox NOW може да ја направите на дното на кој било билтен што ќе го добиете, преку кликнување на врската Одјави, или јавете ни на info@pickbox.tv за ние да го сториме тоа за вас.

    • Како да се пријавите на билтен-листата на Pickbox NOW?

      При регистрирање на Pickbox NOW, потребно е да го одобрите праќањето на промотивни известувања на вашата адреса за е-пошта.

    • Во кои држави може да гледате Pickbox NOW?

      Услугата може да ја користите на подрачјето на Хрватска, Словенија, Србија, Босна и Херцеговина, Македонија и во Црна Гора.

    • Зошто Pickbox NOW е единствен на пазарот?

      Сите серии и филмови на Pickbox NOW може да се гледаат со професионално преведени титли на хрватски, српски, словенечки или македонски. Услугата нема договорна обврска и може да ја откажете кога сакате, а вашата корисничка сметка може да ја делите со повеќе лица и да ја гледате на повеќе уреди истовремено!

  • Регистрирање и активирање

    • Како да се регистрирате?

      Регистрирањето извршете го преку компјутер или мобилни уреди на www.pickbox.tv. Направете сопствена сметка на Pickbox NOW со својата е-пошта и лозинка.

    • Кои се начините на плаќање?

      Pickbox NOW може да го активирате со плаќање преку картичка или со уплата преку PayPal.

    • Можам ли мојата корисничка сметка да ја делам со други?

      Pickbox NOW поддржува повеќе пријави на иста корисничка сметка, така што една сметка (и нејзините трошоци ) може да ја делите со кого сакате. Услугата истовремено ќе може да ја гледате на два или три уреди (зависно од пакетот што сте го активирале).

    • Мојата уплата не беше успешна. Што можам да сторам?

      Секако проверете дали имате доволно средства на картичката или на сметката на PayPal. Ако ви треба помош околу активирањето, слободно јавете ни на info@pickbox.tv

    • Можам ли да добијам попуст при активирањето?

      Pickbox NOW преку разни промоции дава попуст на своите пакети. Доколку сте добиле попуст на Pickbox NOW, при активирањето, во полето предвидено за впишување на попустот, внесете го вашиот код за попуст. Попустот автоматски ќе се пресмета, а вие може да продолжите со купувањето.

    • Морам ли да потпишам договорна обврска?

      Воопшто не. Pickbox NOW нема никаква договорна обврска, па услугата може да ја прекинете кога ќе посакате.

    • Кои се Pickbox NOW пакетите и цените?

      Pickbox NOW е многу флексибилен и ви нуди три пакети:

      • КОЛЕГИЈАЛЕН (299 мкд /мес)
      Претплатата автоматски ќе се обновува секој месец. Може да ја деактивирате кога ќе посакате.
      • ПРИЈАТЕЛСКИ (1500 мкд/6 мес)
      Погодност: Штедите 294 мкд Претплатата автоматски ќе се обновува на секои 6 месеци. Може да ја деактивирате кога ќе посакате.
      • СЕМЕЕН (2388 мкд /12 мес)
      Погодност: Штедите 1200 мкд и може да гледате на 3 уреди истовремено Претплатата нема автоматски да се обновува, туку по истекувањето е потребно сами да ја обновите.

    • Како да го активирате Pickbox NOW?

      Pickbox NOW како самостојна услуга може да ја активирате со пријавување на www.pickbox.tv преку компјутер или мобилен уред. Исто така, активирањето на Pickbox NOW е возможно преку Хрватски Телеком и телекомите во Србија, Словенија, Македонија, Босна и Херцеговина и во Црна Гора.

    • Има ли бесплатен период за користење на Pickbox NOW?

      Pickbox NOW може преку различни сопствени промотивни кампањи или во соработка со некој партнер да овозможи бесплатно гледање на определен период. За ваквите акции ќе бидете известени преку официјалните социјални мрежи, вев-страницата, билтенот на Pickbox NOW или преку комуникациските канали на партнерите

    • Имам купон-подарок, како да го активирам?

      Ви честитаме за освоениот купон-подарок! Купон-подарокот се добива во склоп на некоја од промотивните кампањи што ги спроведува Pickbox NOW и неговата вредност зависи од договорената акција. Купон-подарокот се запишува при активирање на www.pickbox.tv во полето со назив „Имам подарок“. Доколку веќе сте регистрирани и пријавени во вашиот кориснички профил, купон-подарокот внесете го во Профил > Активирање > кликнете на Имам подарок и внесете го кодот што сте го добиле.

    • Имам попуст, како да го искористам?

      Кодот за попуст го впишувате при активирање на www.pickbox.tv, по избирањето на пакетот во полето со назив „Имам код за попуст“. Доколку веќе сте регистрирани и пријавени во вашиот кориснички профил, купон-подарокот внесете го во Профил > Активирање > Одберете пакет и кликнете на Активирај пакет > кликнете на Имам код за попуст и внесете го.

  • Серии и филмови

    • Како можам да видам кои серии и филмови ги нуди Pickbox NOW?

      Преку бесплатно регистрирање на www.pickbox.tv добивате пристап до достапната содржина на Pickbox NOW. Издвоените серии и филмови може да ги погледнете на www.pickbox.mk

    • Колку често доаѓаат нови серии и филмови во понудата?

      Новите наслови на Pickbox NOW пристигнуваат секој месец. Сите серии и филмови Pickbox NOW ги купува на определен временски период, така што секој месец ќе пристигнуваат нови, но и ќе заминуваат некои други содржини.

    • Можам ли да предложам содржина што сакам да ја гледам на Pickboxu NOW?

      Апсолутно. Секој предлог е добредојден, а ние секако ќе се потрудиме да ви ја овозможиме истата или слична содржина во натамошното проширување на понудата.

    • Мојата серија или филм повеќе не е во понудата на Pickbox NOW. Зошто се случи тоа?

      Сите серии и филмови Pickbox NOW ги купува на определен временски период, така што секој месец ќе пристига нова, но и ќе заминува некоја емитувана содржина. Во тој временски период Pickbox NOW има право да прикажува определена содржина, но кога ќе истече тој период, содржината мора да ја тргнеме од понудата. Не грижете се, определена содржина често знаеме повторно да ја ставиме во понудата.

    • Каков е квалитетот на видеата на Pickbox NOW?

      Pickbox NOW нуди HD квалитет на видеата, но ќе го прилагоди квалитетот според брзината на вашата врска на интернет, како и според уредот на којшто гледате.

    • Можам ли да го променам јазикот на титлите?

      Јазикот на титлите, но и на апликацијата, може да го промените во Поставки. Одберете помеѓу хрватски, српски, словенечки и македонски.

  • Pickbox NOW на десктоп апликација

    • Кои се поддржаните оперативни системи?

      Гледањето на Pickbox NOW е можно на десктоп и на лаптоп компјутери на кои е инсталиран следниот оперативен систем: Microsoft Windows 7 или понов, Apple MacOS (претходно познат како OSX) Snow Leopard или понов и Linux.

    • Имам технички проблем на компјутерот. Како да го решам?

      Ви препорачуваме Pickbox NOW да го гледате во прелистувачот Google Chrome. Ако и при гледањето на Pickbox NOW во Chrome имате тешкотии, вашиот проблем пријавете го на info@pickbox.tv со детален опис на тешкотиите, на уредот на којшто тие се јавуваат, на верзијата на апликацијата и оперативниот систем, како и на интернетскиот прелистувач и неговата верзија за да може полесно да откриеме зошто доаѓа до тешкотии при гледањето.

    • Дали треба да инсталирам некоја програма за гледање Pickbox NOW?

      Не треба да инсталирате никаква дополнителна програма за гледање Pickbox NOW. Содржината се активира на интернет-страницата www.pickbox.tv или преку тв-апликацијата Pickbox NOW. За гледање содржини потребно е да имате активна сметка на Pickbox NOW.

    • Зошто не можам да гледам Pickbox NOW на www.pickbox.tv преку мобилен уред?

      За гледање преку мобилни уреди потребно е да ја преземете тв-апликацијата на Pickbox NOW. Мобилната веб-страница www.pickbox.tv ви е потребна само за активирање на Pickbox NOW.

    • Како да гледате Pickbox NOW преку десктоп апликацијата на телевизор?

      Потребно е да се пријавите преку интернетски прелистувач на www.pickbox.tv и да ги внесете своите кориснички податоци. Компјутерот поврзете го со HDMI кабел на телевизорот за да се пренесе сликата или користете Google Chromecast. Директното гледање на телевизор преку интернетски прелистувач не е возможно.

    • Кои интернетски прелистувачи се поддржани?

      Pickbox NOW може да го гледате на PC и на MAC. Препорачуваме гледање преку Google Chrome. Другите поддржани прелистувачи се: Mozilla Firefox, Microsoft Edge (само Microsoft Windows), Apple Safari (само Apple MacOS) и Internet Explorer. Има можност услугата да функционира и на други прелистувачи, но тие не се официјално поддржани.

  • Pickbox NOW на мобилни апликации

    • На кои мобилни уреди е достапен Pickbox NOW?

      Pickbox NOW е достапен на iOS и на таблетите и паметните телефони Android.

    • Имам технички проблем на Android уред. Како да го решам?

      За гледање Pickbox NOW на Android паметен телефон или таблет, потребно е да ја имате најмалку верзијата 5.1.1 на Android, како и најновата верзија на апликацијата Pickbox NOW и стабилна врска на интернет од најмалку 2 Mbps. Ако ги задоволувате сите услови, а Pickbox NOW и понатаму не можете да го гледате, пријавете го вашиот проблем на info@pickbox.tv со детален опис на тешкотијата, на уредот на којшто таа се јавува, на верзијата на апликацијата и на верзијата на Android за да може полесно да откриеме зошто доаѓа до тешкотии при гледањето.

    • Имам технички проблем на iPad/iPhone. Како да го решам?

      За гледање Pickbox NOW на iPhone или iPad, потребно е да ја имате најмалку верзијата 10.0 на iOS, како и најновата верзија на апликацијата Pickbox NOW и стабилна врска на интернет од најмалку 2 Mbps. Ако ги задоволувате сите услови, а Pickbox NOW и понатаму не можете да го гледате, пријавете го вашиот проблем на info@pickbox.tv со детален опис на тешкотијата, на уредот на којшто таа се јавува, на верзијата на апликацијата и на верзијата на iOS за да може полесно да откриеме зошто доаѓа до тешкотии при гледањето.

    • Можам ли да преземам серии и филмови од понудата на Pickbox NOW?

      Pickbox NOW нема можност за преземање содржини. Сета содржина е достапна за неограничено гледање на интернет преку саканиот уред, а потребно е да имате активна корисничка сметка.

    • Користам 3G/4G поврзување за гледање на содржините. Дали го трошам интернетскиот сообраќај?

      Мобилната апликација Pickbox NOW може да се користи на Wi-Fi и на мобилно (3G/4G) поврзување. Секако земете предвид дека користењето на апликацијата Pickbox NOW на мобилната мрежа ќе се наплатува според цените што ги имате договорено кај вашиот мобилен оператор.

    • Можам ли да користам Chromecast за гледање Pickbox NOW?

      Pickbox NOW може преку Chromecast да го поврзете со вашиот телевизор и на тој начин да ги гледате сите содржини.

  • Pickbox NOW на паметни телевизори

    • На кои телевизори Android можам да гледам Pickbox NOW?

      Ако вашиот телевизор користи Android како свој оперативен систем, апликацијата Pickbox NOW ќе ја најдете во Google Play Store. Најпознатите марки телевизори кои користат оперативен систем Android TV се Sony, Phillips и Panasonic.

    • Како можам да ја преземам апликацијата на паметен телевизор?

      Апликацијата Pickbox NOW може да ја најдете и преземете во продавницата за апликации на вашиот паметен телевизор.

    • На кои телевизори Samsung Smart можам да гледам Pickbox NOW?

      Pickbox NOW моментално не е достапен на телевизорите Samsung Smart. Постојано работиме на развојот на нови функционалности на услугата и се надеваме дека наскоро ќе овозможиме достапност и на таа платформа.

    • На кои телевизори LG Smart можам да гледам Pickbox NOW?

      Pickbox NOW моментално не е достапен на телевизорите LG Smart. Постојано работиме на развојот на нови функционалности на услугата и се надеваме дека наскоро ќе овозможиме достапност и на таа платформа.

    • Имам технички проблем на телевизор. Како да го решам?

      Проверете ја брзината на поврзувањето на интернет. Вашиот проблем пријавете го на info@pickbox.tv со детален опис на тешкотиите, на видот на паметниот телевизор на којшто тие се јавуваат, на верзијата на апликацијата Pickbox NOW што ја користите, како и на верзијата на оперативниот уред за да може полесно да откриеме зошто доаѓа до тешкотии при гледањето.

    • Како можам да се регистрирам и да ја активирам услугата преку паметен телевизор?

      Регистрирањето и активирањето треба да се направат на www.pickbox.tv преку компјутер или мобилни уреди. По активирањето потребно е да се пријавите во апликацијата Pickbox NOW на вашиот паметен телевизор.

  • Pickbox NOW на телеком оператори

    • На кои телекоми Pickbox NOW е достапен во Македонија?

      • Македонски Телеком | Pickbox NOW е достапен преку видеотеката MaxTV. Активирајте го преку вашето ТВ-мени и гледајте еден месец бесплатно.
      За сите дополнителни информации и активирање на Pickbox NOW, контактирајте со вашиот телекомуникациски оператор.

    • Во кои држави е достапен Pickbox NOW преку телеком?

      Во Хрватска, Босна и Херцеговина, Србија, Црна Гора, Словенија и во Македонија.